Vitrin və Məhsul Stendləri

Vitrin və Məhsul Stendləri

Alıcının ilk dəfə məhsulla vizual təmas qurduğu yer olduğundan, eyni məhsulun satıldığı yerlərdən fərqli bir konsepsiya təyin etmək, başqa sözlə, eyni məhsulu fərqli göstərmək üçün yaradıcılıq tələb edir. Satış yerində vitrinin yerləşdirilməsi 3 əsas faktorun təsiri altındadır. Montaj işlərində bu faktorlar həlledicidir və bütün işlər bu faktorlara uyğun olaraq aparılır. Bu amilləri aşağıdakı kimi saymaq mümkündür:

-Məhsul növü
-Vitrin ölçüsü
-Satış yeri

 

Superfon

Ətraflı

Kontakt Home

Ətraflı

L'INTERDIT

Ətraflı

Gazelli

Ətraflı

Apple Store

Ətraflı

Water Home

Ətraflı

Bosch

Ətraflı

Samsung

Ətraflı

Technogym

Ətraflı

Arzum

Ətraflı

Vestel

Ətraflı